
Zilenzio utvecklar och levererar högkvalitativ ljudabsorption via genomtänkta, formgivna lösningar. Våra produkter är ett resultat av lång erfarenhet av ljudmiljödesign, analyser av kontorsmiljöer och tester genomförda enligt internationell standard. Vår utmaning är att erbjuda den kombination av produkter som ger bäst effekt i just er miljö. Behoven kan variera, men med vår produktportfölj som verktyg täcker vi de flesta ljudbehov som kan uppstå i en arbetsmiljö. Zilenzios tränade öron har förvandlat många arbetsplatser till goda akustiska miljöer, och våra medarbetare har mycket goda kunskaper om ljudabsorption och akustiska egenskaper hos olika material. Vi är experter på att förbättra din ljudmiljö.
Zilenzios ljudabsorbenter är mycket eftertraktade på marknaden, såväl nationellt som internationellt. Konkurrenskraften har Zilenzio genom en unik design och förstklassig service, vilket har resulterat i många och långa kundrelationer.
Zilenzios produkter består av absorbenter för kontors- och offentlig miljö, såsom bords- och golvskärmar, tak- och väggabsorbenter, men även receptionsdiskar och förvaringsmöbler. I dag finns vi representerade med återförsäljare eller agenter i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Benelux, Tyskland (DACH), Frankrike, UK, USA, Förenade Arabemiraten och Australien.
ZilenZio har sitt huvudkontor i Örebro och produkterna tillverkas vid tre enheter i Sverige. År 2015 uppgick omsättningen till 45 miljoner kronor och antalet anställda är i dagsläget 13 personer.
Zilenzios ljudabsorbenter är mycket eftertraktade på marknaden, såväl nationellt som internationellt. Konkurrenskraften har Zilenzio genom en unik design och förstklassig service, vilket har resulterat i många och långa kundrelationer.
Zilenzios produkter består av absorbenter för kontors- och offentlig miljö, såsom bords- och golvskärmar, tak- och väggabsorbenter, men även receptionsdiskar och förvaringsmöbler. I dag finns vi representerade med återförsäljare eller agenter i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Benelux, Tyskland (DACH), Frankrike, UK, USA, Förenade Arabemiraten och Australien.
ZilenZio har sitt huvudkontor i Örebro och produkterna tillverkas vid tre enheter i Sverige. År 2015 uppgick omsättningen till 45 miljoner kronor och antalet anställda är i dagsläget 13 personer.
Export Sales Coordinator
Sista ansökan: 2017-08-28

Vi erbjuder dig ett självständigt arbete i ett lönsamt företag med ljusa framtidsutsikter i en företagsmiljö där målet är att våra anställda mår bra och trivs. Vi tar hand om varandra och fokuserar på träning, hälsa och kärnverksamheten. De anställda är våra ambassadörer och vi vill att de skall trivas för det gynnar både individen, företaget och kunden. Det är även ett stimulerande och omväxlande arbete i ett kreativt och expanderande företag. Du har stor möjlighet att påverka och goda möjligheter till framtida utveckling.
Som Export Sales Coordinator innebär arbetet övergripande att koordinera försäljningen både på den internationella- och nationella marknaden med målsättning att skapa tillväxt i linje med vår strategiska plan. Du rapporterar till Försäljningschef, Sverige och har ett nära samarbete med Exportansvarig.
I rollen är du länken mellan kunden och organisationen. Du sitter som spindeln i nätet och kommunicerar både internt och externt.
Tjänsten är en heltidsanställning och innebär även att delta på event, mässor och kundmöten både på svenska marknaden och exportmarknaden.
Din placering är i Örebro, men resor i tjänsten förekommer, både inom Sverige och utomlands.
För att lyckas med tjänsten ser vi gärna att du har goda språkkunskaper inom engelska. Kunskaper i franska eller tyska är meriterande. Det är också relevant att du har erfarenhet av sälj och administrativt arbete.
Som person ser vi gärna att du är målorienterad och serviceinriktad samt är duktig på att samarbeta. Du har ett starkt driv, trivs i ett högt tempo och har en positiv attityd. Du motiveras av att skapa resultat och samarbeta med kunder och kollegor. Det är meriterande om du är berest eller är van vid internationella kontakter. Ett intresse för färg och form ser vi också som relevant.
För mer information om tjänsten kontakta Abilitys Recruitment Consultant Christofer Dickens, tel
+46 (0)73 696 81 95
Som Export Sales Coordinator innebär arbetet övergripande att koordinera försäljningen både på den internationella- och nationella marknaden med målsättning att skapa tillväxt i linje med vår strategiska plan. Du rapporterar till Försäljningschef, Sverige och har ett nära samarbete med Exportansvarig.
I rollen är du länken mellan kunden och organisationen. Du sitter som spindeln i nätet och kommunicerar både internt och externt.
Tjänsten är en heltidsanställning och innebär även att delta på event, mässor och kundmöten både på svenska marknaden och exportmarknaden.
Din placering är i Örebro, men resor i tjänsten förekommer, både inom Sverige och utomlands.
För att lyckas med tjänsten ser vi gärna att du har goda språkkunskaper inom engelska. Kunskaper i franska eller tyska är meriterande. Det är också relevant att du har erfarenhet av sälj och administrativt arbete.
Som person ser vi gärna att du är målorienterad och serviceinriktad samt är duktig på att samarbeta. Du har ett starkt driv, trivs i ett högt tempo och har en positiv attityd. Du motiveras av att skapa resultat och samarbeta med kunder och kollegor. Det är meriterande om du är berest eller är van vid internationella kontakter. Ett intresse för färg och form ser vi också som relevant.
För mer information om tjänsten kontakta Abilitys Recruitment Consultant Christofer Dickens, tel
+46 (0)73 696 81 95